Tárgyalástechnika, Sales funel brainstorming, piacra lépés folyamatainak kialakítása, értékesítési csapat fejlesztése, motivációja, ügyfélszolgálat vagy callcenter folyamatainak átvizsgálása
Sok remek ötlet, kiváló szolgáltatást nyújtó cég van, akik know how hiányában nem tudnak kellő figyelmet fordítani az értékesítésre, így folyamatosan esnek el bevételtől, piaci potenciáltól. Az ő állapotukban általában kis erőfeszítéssel lehetséges relatíven nagy értékesítési növekedést elérni a szükséges változtatásokkal - low hanging fruits.
Ha egy szervezet, legyen az pár fős kicsi vagy nagyobb multi vállalkozás elszánja magát arra, hogy fejleszti az értékesítési folyamatait, kollégáit, ott több pontot találunk ahol könnyen tudunk eredményeket elérni. Legyen szó a hideghíváson túl a CRM használati szabályokról, az árajánlati sablon kialakításáról vagy az árajánlat kiadásának a folyamatáról a tárgyalástechnikáig, még a kollégák közötti kooperáció is felszokott jönni mint fejlesztési pont.
Mindegy, hogy B2B, B2C vagy milyen szektorban, témakörben tevékenykedsz, az biztos, hogy a LinkedIn segítségével hatékonyan tudod bővíteni az ügyfélkörödet, tetejében ingyenesen
Az elsők között voltam amikor elkezdtem használni a LinkedInt, 2013 körül még csak kezdte a széleskörű térhódítását Magyarországon. Már akkor hamar feltűnt, hogy milyen effektíven és gyorsan lehet valódi érdeklődő kapcsolatokat kialakítani, mert a LinkedIn-nek mind felületnek önmagában van egy érték hordozó jellege, ha itt keresed meg a célközönséged, akkor sokkal nyitottabban fogadják, mintha más írásbeli módon tennénk. A meglepő az, hogy legeffektívebb felhasználása a LinkedIn-nek az ingyenesen elérhető lehetőségek közül nem kell kilépni és egész kevés belefektetett energiával nagyon nagy eredményeket lehet elérni. Az én esetemben többször volt, hogy egy saját vállalkozásban kizárólag a LinkedIn ingyenes lehetőségeivel szereztem ügyfeleket.
Kidolgozzuk és bevezetjük a hozzád vagy a szervezetedhez legjobban passzoló formáját a LinkedIn használatnak, az idődhöz, lehetőségeidhez mérten lehet, hogy egy reaktívabb vagy egy proaktívabb technika fog jobban passzolni. A lényeg itt is a híváson van, hogy minél hamarabb telefonvégre kerítsük a másik felelt, de hogy addig hogyan szűröd meg az érdeklődőket, a szervezeten belül ebben ki milyen szerepet vállal, és hogy a teljes értékesítési folyamatba hogyan csatornázzuk be, azt jól be lehet állítani a technikával.
Hozd ki a maximumot a meglévő ügyfeleidből upsell és crossell technikákkal, ne hagyd, hogy elvesszenek a passzív, korábbi érdeklődőid a megfelelő utánkövetési technikák segítségével
Hogyan hívjuk fel a pár éve nem kontaktált ügyfeleket? Hogyan ajánljunk fel egy jelenlegi ügyfélnek egy másik szolgáltatást úgy, hogy számára is egy kellemes, tukmálás nélküli élmény legyen?
A helyesen használt CRM segítségével sosem lesz elfelejtett érdeklődő, régen kontaktált ügyfél, illetve a szükséges statisztikákat is villám gyorsan elő tudjátok majd húzni
A CRM legfontosabb feladata, hogy megmondja nekünk azt, hogy kit mikor kell keresnünk, ne nekünk kelljen rá emlékeznünk, így biztosítva, hogy senki ne vesszen el. Ehhez elengedhetetlen a megfelelő CRM használati kultúra kialakítása és betartatása a cégen belül, aminek az alapja a CRM testre szabása, a szabályok kialakítása, a felület beállítása, megfelelő mezők létrehozása. Komplett CRM bevezetés mellett a jelenlegi megfelelő formára alakításában is szoktam segíteni az ügyfeleimnek.
Fontos, hogy az érdeklődő gyorsan és egyszerűen áttekinthető ajánlatot kapjon, az sem hátrány, ha ez szépen, esztétikusan van megjelenítve
...
Várom a hívásod vagy e-mailedet az elérhetőségeimen, vagy írd le az igényedet az alább kapcsolat felvételi formban: